Sabtu, 04 Mei 2013

Nyawoung Saleum

salamalaikom warahmatullah
jaroe dua blah atueh jeumala
jaroe loen siploeh di ateuh ulee
meuah loen lake bak kaom dum na
jaroe loen siploeh di ateuh uboen
salamalaikom loen tegor sapa

jaroe loen siploeh beuot sikureung
syarat uloen keun tanda mulia
jaroe sikureung loen beuot lapan
genanto timphan ngoen asoe kaya
jaroe loen lapan loen beuot tujoeh
ranub lam bungkoeh loen joek keu gata

-----------------------------------------------------------------------------------

assalamu'alaikum warahmatullah
dua tangan menangkup bejana
10 jari diatas kepala
maaf saya untuk semuanya
10 jari diatas kepala
assalamu'alaikum saya menegur sapa

10 jari saya angkat 9
syarat saya sampaikan tanda mulia
sembilan jari saya angkat 8
pengganti timphan dan asoe kaya
8 jari saya angkat 7
bungkusan sirih saya berikan untuk anda

tolong aku mala aku sangat mencintai kakakmu ...
mungkin ustad zulkifli itu orang lebih baik dari abang lebih siap dari abang ......
kalau bang fadil berani tegas .... bilang .... abang cinta ama kak tiara masalah selesai bang .....

tuk anak gebang yang sangat ku kagumi
4 mei 2013 10:00 am

Tidak ada komentar:

Posting Komentar